Asiakaspalvelun laatu on yrityksen käyntikortti ja menestyksen avain
Palvelun tuloksellisuus, asiakaslähtöisyys ja onnistunut asiakaskokemus kuuluvat koko yritykselle. Siksi palvelujen kehittämisessä on tärkeää ottaa huomioon mahdollisimman laajasti koko henkilökunta.
Pedacomin asiakaspalvelukoulutus tuo yrityksen asiakaspalveluosaamisen näkyväksi ja tehokkaaseen käyttöön. Suositut asiakaspalvelukoulutuksemme ja kehittämishankkeemme ovat käytännönläheisiä ja kohdennettuja. Koulutuksissa käsittelemme asiakaspalvelun periaatteita ja pelisääntöjä sekä haasteita ja kipupisteitä. Käytännönläheiset koulutukset kehittävät tehokkaasti viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä yksilö- että yhteisötasolla.
Palautteita
"Koulutuksen sisältö oli hienosti räätälöity juuri meidän työyhteisömme näkökulmasta ja tarpeisiin."
"Sain paljon hyvää ja myös sellaista, mitä en osannut odottaa tai toivoa."
"Kouluttaja oli rohkaiseva, kannustava ja substanssiosaaminen erinomainen. Kiitos! On mahtavaa, että työnantaja järjestää ja hankkii huiput kouluttajat."
"Koulutus tarjosi sujuvan ja sympaattisen foorumin pohdiskella ajankohtaisia käytäntöjä yhdessä."